Terug naar home

Inloggen lukt niet?

Je wilt met jouw gebruikersnaam en wachtwoord inloggen maar dat lukt niet. Controleer dan de volgende items:

Juste gebruikersnaam?

Weet je zeker dat je de juiste gebruikersnaam hebt? Dit kan jouw emailadres zijn dat je hebt opgegeven bij registratie. Of wat je hebt gekregen van jouw contactpersoon door wie je bent uitgenodigd de scan te doen.

Goede wachtwoord?

Weet je zeker dat je gebruikersnaam goed is, dan moet het je wachtwoord zijn. Controleer of je het niet per ongeluk fout hebt getypt of een spatie teveel hebt meegegeven bij het kopiëren. Dat wil soms nog wel eens gebeuren. Vraag anders een nieuw wachtwoord op. Dit kan via de link 'Nieuw wachtwoord opvragen' op het inlogscherm. Volg de onderstaande 5 stappen:

Stap 1. Ga naar het inlogscherm van de E-Scan en klik op 'Nieuw wachtwoord opvragen' en voer jouw gebruikersnaam in.

Stap 2. Ter beveiliging; type De Code over en klik op de button Nieuw wachtwoord. Code onleesbaar? Ververs het net zo lang totdat je het kunt lezen.

Stap 3. Check je e-mail voor een nieuw tijdelijk wachtwoord.

Stap 4. Log opnieuw in met jouw gebruikersnaam en dit tijdelijke wachtwoord.

Stap 5. Je wordt daarna gevraagd zelf twee keer een eigen wachtwoord in te voeren. Klik daarna op Opslaan en je kunt verder.

Moeite met de captcha?

Heb je moeite met de captcha - die er is om zeker te zijn dat je geen computer bent - ververs dan de code net zolang totdat je een code hebt die je kunt lezen en overtypen. Dit kan via de link "Onleesbaar? Klik hier voor een nieuwe code."